Beccis

Alla inlägg den 8 september 2010

Av beccis - 8 september 2010 23:22


Jag har varit skitduktig o varit på gymmet i 4 dagar i rad nu, men fan va ont det gör när man lyckas få träningsvärk i hela kroppen. Ska nog vila från träningen imorgon...


En annan rolig sak som har hänt är följande:

I förrgår hade Micke kommit ut till sin parkering och då stött på sin parkeringsgranne som fått inbrott i bilen under natten. Micke undrade hur det kommer sig att man gör inbrott i en sån bil (grannens bil är lite finare) när hans rishög står precis bredvid och är superlätt att göra inbrott i. Jag skrattade så klart åt honom och upplyste honom om att det inte finns nåt bra att sno o hans "pundarbil". Han förtod inte alls vad jag menade men sa att dom t.o.m kan ta hans bil eftersom den är lätt att tjuvkoppla.

Idag när han kom till sin parkering så va bilen  helt borta. Då har den blivit stulen under eftermiddagen och hittas av polisen ca 2-3 timmar senare i Södertälje. Micke va inte alls speciellt imponerad av detta... Konstigt tycker jag när han nu klagade för ett par dagar sen över att hans bil inte va tilltalande nog att göra inbrott i... Hahaha. Karlar är fan aldrig nöjda!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards