Beccis

Alla inlägg den 23 september 2010

Av beccis - 23 september 2010 22:10


Va ledig förra helgen, första lediga helgen sen efter semestern.  Men jag hade redan ångest och va rastlös när kl blev 16 på torsdagen o jag skulle gå från jobbet, känns ju normalt... Nu sitetr jag här o har lite små ångest över att jag är ledig den här helgen också, men om inte annat kan jag ju alltid gå o pussas lite med mina "bonus"  barn (Får man kalla det för bonus barn? Jag syftar på mitt gudbarn och hennes storasyster såklart). Aja, skit samma, bonusbarn får det heta i det här inlägget iaf.


Aja, hade personalmöte ikväll. Visst känns det seriöst när man skrattar tills tårarna sprutar hejvilt på ett personalmöte?  Jag har verkligen världens bästa kollegor! För övrigt sitter jag hemma nu, 2 timmar efter att mötet slutat och skrattar fortfarande åt samma sak... De va faktiskt jävligt roligt, tyckte jag och Jennifer iaf. Dom andra verkade mest tycka att vi va roliga när vi satt o grät pga att vi skrattade så mycke. Det änns verkligen som om dessa människor förstår mig.. Hahaha.


I veckan har vi haft lönesamtal o grejer. Eller först hade vi ett samtal om alla lönegrundande saker o sen skulle vi fundera över vad som sagt hemma i lugn och ro för att sen förhandla om lönen idag. Jag fick dock itne det jag ville ha (men det får man väl aldrig) däremot tillhörde jag dom som fått mest ökning i år och det känns riktigt bra. Jag är nöjd med andra ord.


Jag och Jennifer körde föresten en kupp mot chefen i morse på facebook men jag tror inte att hon såg det, vi har itne fått några komentarer iaf. Så här skrev vi : "Så länge min chef  låtsas att jag har hög lön, låtsas jag att jag har mycket att göra". Vet inte, men det kanske berodde på att vi skrev just det som va anledningen till att vi tien fick igenom våra löneanspråk, fast o andra sidan va inte våra löneanspråk  nånting som gick ihop med budgeten...  =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards