Beccis

Alla inlägg den 25 september 2010

Av beccis - 25 september 2010 20:20


Idag har jag varit hos The Stiverts och gosat med mina "bonusbarn".  Jag har ju kommit på att jag måste lära mig att tolka Ronjas skrik och gråt så jag vet hur jag får tyst på henne i kyrkan sen när hon döps. Jag kan säga att jag har inte lärt mig hur man gör ännu, men det har inte The Stivert heller ;) I vilken fall var det väldigt mysigt att gå omrkign med henne när hon itne skrek sönder mina trummhinnor. Men det är väl smällar man får ta ;)

Elin va inte heller på världens bästa humör idag pga feber. Stackars liten. Jag måste iaf säga att jag beundrar småbarnsföräldrar. Hur står man ut med detta 24h/ dygn, varje dag? Jag kommer bryta ihop både 1 och 511 ggr den dagen jag får barn.


Jag stannade iaf kvar på middag och grejer, väldigt trevligt. Tack så mycket :) När jag sedan 5 timar senare kom hem höll jag på att slockna i soffan av utmattning, det här med småbarn är tufft!


En annan rolig grej hos The Stiverts va att Micke varit och köpt ett nytt

v-rumsbord, och när jag kom dit konstaterade jag att det va ett likadant som vi har hemma och erbjöd då Micke min hjälp, men han tackade nej, dum som han är. 3 timmar senare, efter att letat rätt på felsatta skruvar och upp och ner vända skenor var han till slut klar. Jag hade varit klar betydligt mycket snabbare, men är man envis och dum så får man stå sitt kast... Hahaha


Vad vore livet utan alla roliga människor att skratta åt?


En annan rolig människa att skratta åt är Palle på jobbet, 2 dagar i rad har han fått mig att skratta tills tårarna sprutar. Men det är en helt annan historia :)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards