Beccis

Alla inlägg under januari 2009

Av beccis - 23 januari 2009 19:59


Första dagen på hela veckan som jag är innanför mina ytterdörrar innan kl 21 på kvällen! Jag känner mig ganska slut i kroppen nu. Tur att min suggerdaddy ska ta med mig ut på shoppingrunda imorgon så jag får lite terapi =)


Det börjar bli tungt på jobbet nu. Va på väg att ringa Tårtan för hjälp inför balen (jag hade sumpat papprena med alla uppgifter) eftersom han hade hand om ljud och ljus samt dekorationer förra året.

Det gör ont när man mitt i stressen får ett slag i magen av att verkligheten inte är den samma längre. Jag hade lust att ringa bara för att se om han skulle svara en sista gång. Verkligheten gör verkligen ont när man märker av den så väl i vissa sammanhang. Jag saknar honom så mycket...



Av beccis - 22 januari 2009 08:36


Nu börjar jag känna mig något sliten. Har knappt kunnat sova på 3 nätter och i natt fick jag äntligen sova ostört i några timmar men jag känner mig fortfarande helt förstörd...


Dags att gå till jobbet...

Av beccis - 20 januari 2009 07:43


Jag fick precis reda på att min kusin blivit pappa åt en liten pojke i natt. Roligt! Nu har Johan och hans Amelie både en dotter och en son =)

GRATTIS till er båda =)

Av beccis - 17 januari 2009 14:15


Va på minnesstund för Johan igår. Kändes lite konstigt att vara på en 2:a minnesstund för samma person. Jag kunde inte riktigt slappna av, satt och kollade efter ifall några av våra ungdomar skulle komma plus att jag satt och tänkte på alla vänner som va där. Aja...Det blir så ibland.


Sen drog jag, Vero och Jessica hem tillmig för att dricka lite vin och öl och sjunga Disney singstar!!! Skit najs!

Tjejerna drog vid 3 tiden i natt och i morse kändes det att man levde...Fan vilken huvudvärk. Jag börjar nog bli gammal trots allt =(

Av beccis - 16 januari 2009 00:07


Herre gud säger jag bara. Läste precis i skvaller tidningarna Aftonbladet och Expressen och hittade en artikel om att Linda tatuerad över Faddes namnteckning med en panter... Fadde kommenterar då detta i sin blogg och sen börjar folk skriva kommentarer, inget ovanligt med det.

  Däremot känns det lite väl löjligt att Fadde går in och kommenterar tillbaka på de kommentarer som är negativa gentemot honom. Stup i kvarten ska han övertyga andra (och antagligen sig själv) om att han just nu spenderar sin tid med sin drömkvinna (om han gjorde de skulle han va viktigare saker för sig än att svara på dumma kommentarer) och sen börjar han hoppa på de som skrivit de negativa kommentarerna om honom. 

  Allvarligt talat.. Har man minsta lilla kändisskap får man väl för fan tåla lite?


  Sen måste jag faktiskt hålla med vissa som skrivit till honom, alla vet att han jobbar med säkerhet (svårt att missa) och det är faktiskt barnsligt att skriva  "Jag var där med en känd artist jag vaktade".

Hahahahahahahahaha. Vilken mupp!


Tack både Fadde och Linda. Ni förgyllde min kväll och bjöd på mycket skratt =)

Av beccis - 13 januari 2009 16:10


 Ur singstar Disney:


Askungen - bibbidi-bobbidi-boo

Aristocats - Alla snubbar villju vara katt

Lejonkungen - En värld full av liv

Lejonkungen - Snart är det jag som är kung

Den lilla sjöjungfrun - Ta en kyss

Den lilla sjöjungfrun - Havet är djupt

Nalle Puh - Hej, Nalle Puh


Riktigt najs!!! Här ska det sjungas!!!!!

Av beccis - 11 januari 2009 21:48


Jag jag funderar på att ha en liten dricka öl o vin kväll hemma hos migunder helgen..Det är nämligen så att singstar disney är beställd så i helgen blir det att sjunga ända från tårna!!!


Vem är ledig???

Av beccis - 10 januari 2009 12:39


Igår när jag väl kom hem från jobbet hade mitt nya Sonicspel kommit. Självklart snodde jag åt mig Mickes Ps3 och började spela...Jag kom inte ens till första sparningen innan jag dog och fick börja om från hela början... Micke blev kaxig och skulle minsann visa hur det ska gå till... Han kom till ungefär samma plats som jag innan hans liv var förbrukade...

  Vi kom då framtill att hade vi fortfarande varit runt 10 år så hade vi i princip varvat spelet under natten. Nu fattar man inte ens hur man ska hoppa...Typiskt!!!


Jag ska se hur långt jag kommer idag...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards