Beccis

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av beccis - 27 januari 2009 17:23


Eller nytt o nytt vettifan...Projektet började när jag va 16 år men jag har ju fan inte kommit någonvart på 7 år så nu jävlar! Kan ni gissa vad det är???


Körkort ja! Jag är så jävla trött på att inte kunna göra de jag ska göra utan att vara beroende av andra. Nu får de fan va nog! Japp...Nu har jag skrivit in mig på körskolan här i Tyresö och jag har redan fört över pengar till mitt andra visa kort så dom finns där när jag ska betala mina körlektioner och nu sitter jag och väntar på att min inloggning ska bli aktiverad så jag kan börja boka lektioner...Nu ska de fan bli körkort här!!!


Förutom en lektion i veckan på skolan ska jag även försöka få Stoffe att köra med mig en gång i veckan. Hans familj får helt enkelt åka med i bilen om dom behöver umgås (jag behöver faktiskt ta de där kortet nu)...Hahaha. Petra uppskattar säkert de =)


Så, nu är det helt upp till er andra att börja sattsa pengar på när jag kommer ha kortet och hur många gånger jag behöver skriva teorin plus göra uppkörningen...Jag bjuder på de. Överskottet går till fler körlektioner för mig ;)



Av beccis - 27 januari 2009 07:58


Loggade precis in på min blogg för att kolla läget och för att logga in på bloggagratis.se måste man ange sitt användarnamn plus lösen som vanligt, men sedan är det även en säkerhetskod.

  Säkerhetskoden består av 4st bokstäver och detta är väl för att sidan ska veta att det är en person som vill in och itne en annan dator som försöker hacka sig in eller nåt (har aldrig riktigt förstått det där).

Iaf...Morgonens 4 bokstäver var F U C K...


Undrar om även bloggen kan ha en dålig dag????

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards