Beccis

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av beccis - 29 januari 2009 23:02


En kväll för några veckor sedan då jag verkligen mådde skit över allt med Tårtan och jag kände mig som världens minsta människa fanns det 2 personer som var helt underbara...


Det hela började med att Stefan var och varannan dag hörde av sig för att se hur jag egentligen mådde, och såg då också till att jag inte behövde vara ensam när jag inte ville det (det var Mickes jobbvecka).  Denna kväll sitter Stefan hemma och är bakis och ska givetvis äta Pizza. Jag är ensam hemma och hungrig så han köper en extra pizza och kör hem till mig så jag får både sällskap och mat.


Tidigare samma kväll hade jag skickat ett inlägg till min Rauken där jag skrev att jag behövde en kram. Då sätter sig denna underbara människa sig i sin bil och kör 1½ timme för att komma hem till mig för att ge mig en kram.


Rauken och Stefan stannar några timmar och roar mig med det ena skämtet efter det andra och till slut har klockan blivit så pass mycket att Rauken måste åka hem igen (det var trots allt 1½ timmes bilväg hem igen) och även Stefan behövde åka hem och sova.


Jag måste ha gjort nåt väldigt bra för

att ha förtjänat att ha sånna vänner.

Tack så mycket killar, det värmer att ha sånna som er i mitt liv.



Av beccis - 29 januari 2009 20:28


Jag vill ha pengar!!!


Jag har kommit på att saker kostar med än vad jag tycker att dom ska göra. Kollade lite med trafikskolan eftersom alal lektioner man bokar är dubbellektioner osv..Då visade det sig att man alltid kör dubbellektioner förutom när man tränar krypkörning och sånt. Det innebär alltså att jag måste räkna med att betala 850kr i veckan.

Så typiskt!!!


För övrigt vill jag tatuera mig också och sist jag kollade så va det inte gratis. Också typiskt!


Sen vill jag köpa kläder men jag har varken plats eller råd med mer kläder, speciellt itne om jag ska ta de där jävla körkortet nångång.

Ännu mer typiskt!


Föresten, kan man trycka på att man håller på att ta körkort när man löneförhandlar??? Eller kan man bara trycka på de när man väl har sitt körkort?

I så fall är det jävligt typiskt!


Av beccis - 29 januari 2009 19:10


För en tid sedan meddelade jag vår bovärd att det såg ut som att vi hade mögel i foget mellan plattorna i badrummet. Han komdå förbi och lämnade nåt medel man sprutar på så att möglet försvinner.

Idag kom jag äntligen ihåg detta så jag började spruta på detta, och på köpet höll jag på att dö av ångan eller vad det nu är man andas in... Väldigt starkt medel iaf... När jag va klar och kravlademig ur badrummet löste jag på flaskan, då står det att den fungerar på i princip all slags mögel FÖRUTOM ingrott mögel i mjukfog... Då ärnu mig fråga, är det inte mjukfog man har mellan dessa plattor? Det är ju som gummi för tusan!


Iaf, inte 17 försvann mögelt när jag spolade bort medlet. Jag tror vår bovärd (fd, han har slutat nu) har nåt emot mig eftersom han tydligen vill att jag ska dö på kuppen utan att ens bli av med möglet!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards