Beccis

Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Julen närmar sig

Av beccis - 25 november 2008 18:05


Jag läste precis Petras blogg där hon skrev att hon för första gången på flera år känner julstämning så långt innan jul, och jag kan inte annat än att hålla med. Jag ser fram emot att baka lussekatter, pepparkakor, mjölkrig med Micke , julpynta, slå in julklappar m.m Jag har till och med beställt en julskiva medalla klassiska jullåtar som alltid spelas i alla julfilmer. Ja, ni vet med alla gamla bra artister.


Nu längtar jag även mer och mer tills vi ska åka till Riga. Staden verkar vara så himla fin med mycket att se så vi kommer nog få hur mysigt som helst, plus att vi blir borta ett dygn längre än vi räknat med från början.



 
 
Vero

Vero

26 november 2008 10:09

Jag tror det har å göra med att det kommit snö redan, och att den faktiskt legat kvar längre än ett dygn!
Jag satt här på jobbet igår och mös med lite julkänslor i magen när jag drack mitt morgonkaffe och sittade ut på snöflingorna. :) Så här tidigt har jag nog inte haft julkänslor på flera år!

http://vejjro.blogspot.com

 
Petra

Petra

26 november 2008 16:01

Jag vet.. Jag har julstämning i hela kroppen. När åker ni? och när kommer ni hem? Jag kommer nog upp i mellandagarna...

http://www.inspirebypetra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beccis - 4 mars 2013 19:15

  Har haft ett riktigt kul och sjukt jobbigt träningspass idag innan jobbet.  En av mina kollegor är ju utbildad instruktör, pt och allt möjligt.  Jag brukar iaf träna med henne ibland, och nu har hon börjat hålla i gruppträning för hela personalgr...

Av beccis - 3 mars 2013 10:38

    kl 8 hängde jag på låset (kunde inte sova pga storm på terrassen). Kommer in på gymmet, helt dött! Men efter ett tag trillar fler och fler in. Dom ser att man är där. När dom går sen ser dom att man fortfarande är kvar, då får man lite konsti...

Av beccis - 1 mars 2013 23:52

Livet rullar på som vanligt. Jobb och träning. Sjukt trött på den här årstiden! Min livsstil har dödat allt festande. För några veckor sen skulle vi ha en ölkväll, drack 5 öl sen höll jag på att svälta ihjäl och blev riktigt trött. Samma sak ida...

Av beccis - 6 februari 2013 17:54

Japp, har precis fått en recension av mig själv. Av ingen mindre än en av mina äldre ungdomar som just nu praktiserar hos oss. Jag är tydligen så skadad att om han samlade ihop allt konstigt jag säger och gör, och gör en bok av detta kommer han ...

Av beccis - 4 februari 2013 17:51

Är snart gråtfärdig! Har riktigt ont i min armbåge, vila hjälper inte, voltaren hjälper inte. Snarare tvärtom. Det blir bara värre! Har hört av mig till min naprapat nu för att se om han kan göra nåt. Känns i kroppen att jag inte tränat på flera...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards