Beccis

Alla inlägg den 13 november 2008

Av beccis - 13 november 2008 19:26


Jag har kommit på årets måste för julen. Jag vill ha Tomtesläden och alla renarna som dekoration. Har sett såna förut men nu vet jag inte vart man kan få tag i det. Jag menar alltså sån dekoration som man ställer på ett bord, itne nån bild eller nåt. Vissa har julkrubban, jag vill ha släden men alla renar. Och itne vilken somhelst, jag vill ha en där alla renar ser olika ut. Dom heter ju olika saker och bör därför se olika ut. Antar att det finns hur mycket som helst av det i USA men här i Sverige lär det vara lite svårare att få tag i.


Om ni av någon händelse skulle råka springa förbi något sådan eller vet vart man kan få tag i det så säg till =)

Av beccis - 13 november 2008 18:58


Då var man hemma med feber igen. Sen jag fick tillbaka magsåret verkar det som attmin kropp lägger av vid minsta fel. Jag har inte speciellt mycket feber men ändå är jag helt sänkt. Som direkt när jag kom hem från jobbet igår, samma sak idag när jag gick hem från jobbet. Får ligga hemma och kurera mig under helgen helt enkelt.


Om jag orkar ska jag försöka ta itu med alla kartonger som är kvar ute i förrådet. Kan vara dags att få upp sakerna =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards