Beccis

Alla inlägg den 16 november 2008

Av beccis - 16 november 2008 16:00


Ibland kommer jag o tänka på allt kul jag ska göra imitt liv...Detta är det jag kommit på hittills:


Ställen att se under julen:

New York

London

Semestra och uppleva:

Jamaica

Italien

Barcelona

Madrid

Saker jag vill ha:

Ett rum som garderob

Bubbelbadkar

Pool (utomhus)

Sommarställe utomlands

En vän med sommarställe ute i skärgården (orkar ju inte hålla på med sånt själv)

En helg på Hasseludden

1-2 barn

Köpa villa eller radhus

Körkort


+ massa mer


Undrar vad man gör när man gjort allt detta??? Hmmm...

Av beccis - 16 november 2008 15:26


Igår när jag stod ute pch rökte stod jag och tänkte på hur mysigt det vore om vi fick en vinter med mycket snö. Så där mycket så man måste pulsa fram genom snön för att komma fram...


Så idag när jag står mitt uppe i kanelbullebakandet så började det snöa. Hur mycket som helst! Tyvärr ärdet ju fortfarande för varmt för snön att ligga kvar men vi fick lite vitt på vår gräsmatta. Alltså vår gräsmatta, vår egen snö...Eller hur? Så, nu har vi alltså haft egen snö på vår uteplats. Riktigt kul om det blir mycket snö i vinter så vi får massor av snö inne på vår uteplats =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards