Beccis

Alla inlägg den 14 november 2008

Av beccis - 14 november 2008 22:31


Fan va trist det är att bara sitta hemma en hel dag. Kommer snart klättra på väggarna. Jag roade mig ett tag med att vara med och sjunga med på singing bee. Jag gick vidare och vann 15000. Tyvärr får jag ju inte ens njuta av priset! Dåligt!!!


Hmmm...Undrar vad jag ska göra nu. Undrar om vi har några roliga tecknade filmer hemma. Måste ha nåt att skratta åt innan jag blir helt tokig...

Av beccis - 14 november 2008 13:57


Fick för mig för en stund sedan att jag säkert bara inbillat mig att jag mår dåligt och att det egentligen är så att jag bara är en dålig och lat människa! Därför började jag ta itu med några kartonger från förrådet eftersom allt inte blivit uppackat ännu. 

 Det som skulle upp var egentligen bara några böcker, plus att jag tänkte gå igenom några av de andra kartongerna (hittade föresten mina ridkläder som varit borta i flera år). Nu, 3 kartonger senare känner jag mig yr och illamående plus ännu tröttare.

     

                                         Jävligt dumt Beccis!!!

Av beccis - 14 november 2008 11:22


Nu har jag fixat en tid till Balthazar för en kastrering. Ska bli så skönt när han förhoppningsvis slutar vara en jobbig katt som vill sätta revir överallt. Det jobbiga är bara att jag ska vara på bagarmossenkl 7 på morgonen. Måste försöka fixa nån som kan köra...I värsta fall blir det taxi.


Ligger fortfarande hemmaoch känner mig död. Hele kvällen igår låg jag och halvsov i soffan och sen gick jag och la mig vid 23 tiden. Vaknade 11 timmare senare fortfarande helt död, och ingen som är hemmaoch tar hand om mig eftersom Micke måste jobba fast att det inte ens är hans vecka. Stackars Beccis =(

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards