Beccis

Alla inlägg den 9 november 2008

Av beccis - 9 november 2008 18:44


Om man inte vill vara gift längre, för att mannen kanske var dummare än man trodde, så kan man skiljas som vänner.    

/Marie 7år

Man måste inte gifta sig i kyrkan. Man kan gifta sig på socialkontoret.
Eller man kan flytta ihop utan att tala om det för någon. Det viktigaste är att man vet det själv.    
/Nina 6år 

Det är inte så bra för gravida kvinnor att ha ägglikör i urinen.    
/Tove 9 år 

Mannen slutar aldrig att göra celler, men han kommer i en sorts ålder han också. Den kallas panikåldern.    
/Stina 9 år 

En gynekolog är... en som inte vet så mycket om halsen på folk.    
/Erland 6 år 

Av beccis - 9 november 2008 13:38


Gud va roligt det va igår!!!

 Det va nog evigheter sen jag hade så här kul. Redan då jag gick över till Johanna och Micke började det roliga. Fast jag hade iof mest kul åt deras söta dotter. Som sagt, måste också skaffa barn så jag har nåt att skratta åt hela dagarna.


Under kvällen blev det party för hela slanten och jag och Johanna fick för oss att dansa på bordet istället. Sen va de några andra som snodde vår idé såvi fick dansa bort dom...haha.


Just de...Jag va ett Bi igår! Det fanns 2 st till där men ingen av dom hade en pigg som jag hade så jag måste säga att jag va bäst =)

Bilder kommer upp senare =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards