Beccis

Alla inlägg under oktober 2008

Av beccis - 4 oktober 2008 22:29


Idag har jag o Micke fixat med massa saker här hemmaoch tänkte sedan gå på bio och se vampyrer...Men tydligen så visas den inte längre eftersom SF inte har den kvar...Konstigt. Men men, nu ligger jag o soffan och kollar på massa tecknad turtles från när jag va liten. Min underbara mamma spelade ju in en hel säsong åt mig som jag fortfarande har kvar =)

Av beccis - 3 oktober 2008 20:47


För ett tag sen såg vi nya filmen Wall-E och sedan dess är jag kär. Min andra kärlek Micke som numera kommer på delad förstaplats köpte idag en Wall-E till mig. Tyvärr samlar denna inte ihop skräp men han kan prata, sjunga och dansa. Man kan även koppla in sin mp3 till honom så spelar han upp musiken och dansar till den samtidigt. Väldigt söt =)

Av beccis - 3 oktober 2008 17:59


Vid 12 tiden idag kom jag o Micke på att vi skulle åka in till stan. Han skulle köpa en vinterjacka och jag skulle köpa 2st förvaringskorgar till hallen eftersom jag vill ha bort garderoberna där. Allt bra än så länge...


Efter att vi köpt jackan åkte vitill Åhlens och där hittade jag mina korgar. Dessa fick tyvärr inte plats i samma påse. Eftersom Micke skulle dra och jobba direkt efter vi varit i stan så fick jag få hem de 2 stora kassarna med korgarna i plus Mickes nya jacka. Det gick bra tills det att jags att på bussen och kom på att jag lyckats paketera in mig själv längst bak i ena hörnet i bussen. Jag sitter då längst in vid fönstret, har en gigantisk påse bredvid mig och en i knät plus min väska. Det enda jag tänker på är hur F A N jag ska lyckas komma ut ur bussen. När jag är framme vid min hållplats har jag tänkt ut en plan och lyckas komma ut ur bussen. Tur att jag slapp åka till centrum och vända...


När jag kommer hem vill jag självklart sätta igång på direkten med att få allt iordning. Jag tömmer ena garderoben och börjar sedan flytta den mot sovrummet där den ska stå. När jag kommer fram till dörren märker jag att man måste välta garderoben eftersom dörrhålet ärför litet. Jag välter ner garderoben och trocklar in den i sovrummet och måste då lägga mig i sängen eftersom den är precis innanför dörren. Jag är vid det här laget helt slut och orkar inte lyfta upp garderoben igen så där ligger jag...På sängen med en garderob över mig och jag kommer ingenstans! Det var nästa att jag började skratta åt mig själv för jag kan ju bara tänka mig hur det måste ha sett ut!!!

 Till slut lyckades jag komma loss, ringde Micke och han blev inte direkt imponerad... Självklart kunde jag inte bara låta garderoben ligga där i sängen så nu har jag äntligen fått upp den och nu är jag heeeelt slut!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards