Beccis

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av beccis - 20 oktober 2008 22:26


Hatar när tv-kanalerna inte fungerar! Tycker lite synd om dom stackarna som även har telefoni och bredband via comhem. Tänkte skaffa det förut men kompå att rycker någon av deras ledningar så kan jag inte använda mig av nåt...Tur att jag är så klok att jag inte valde comhem.


Nu är december planerad. Är ledig den 12:e dac så vi kan dra till riga över helgen. Vi flyger framoch tillbaka plus bor på 4 stjärnigt hotell för 2000kr per person. Nice!


Under julen är vi hemma och är hundvakt åt mickes föräldrars hund så tyvärr kan vi inte åka till släktingar och fira jul...Synd. Vi går väl antagligen förbi Manolo och Florence under kvällen och tar en fika eller nåt. Måste träffa mamma också...Kanske en jullunch??? Ska bli såååå skönt att vara hemma under julen =)


Nästa år kanske vi drar till London och bor på hotell under julhelgen. Man ska passa på att fira jul utan massa stoj och grejer innan man skaffar familj. När man väl har barn själv så är det säkert roligare att fira jul än vad det är nu när det ändå bara känns som att man byter pengar med andra. Lägger hellre mina pengar på Micke och mamma...kanske ett par kronor på byrackorna....Om dom är snälla. Undrar om Nisse önskar sig smällare till nyår och Aileen vill säkert ha en ny diskmaskin =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards