Beccis

Alla inlägg den 12 december 2012

Av beccis - 12 december 2012 00:32


Mycket nu tydligen, eller så har jag bara helt enkelt insett att det finns viktigare saker i livet än att ha stenkoll på allt :) Typ fokus på mig själv :)

Gav upp styrketräningen efter förra veckan. 6 pass med sprängande huvudvärk kan nog få vem som helst att tröttna :) Den här veckan blir viktfri helt enkelt. Min kropp kompenserar så mycket så tillfälliga skador byter tydligen plats. Mycket märkligt men det får bli promenader den här veckan istället. Har hittat nya vägar att gå nu när det är så mörkt, vill inte riktigt gå genom skogen pga eventuella älgar... Farliga djur det där!

Har lyckats tappa bort min jobbtelefon också. Tror den är på jobbet nånstans men kan inte riktigt ringa till den eftersom batterierna är slut, tappade bort för typ 1 månad sen men märkte det idag... Bra jobbat Beccis! Måste vända upp och ner på stället!

Måste även sammanställa alla mina usb minnen och min dropbox. Jag hittar ju ingenting! Sen måste jag fixa min jobbmail, kommer inte åt den hemifrån :( Förutom det är det Nattcup om 11 dagar. Kul :) Men det är endel att göra tills dess. Sen är det semester i 10 dagar. Då ska jag träna sönder min kropp :D Total fokus! Jag längtar!

Det va nåt mer jag skulle skriva... Jo, just det! Ska hem till Koshenen (kusinen) på lördag och ladda upp med massor av positiv energi! Skrattar nog aldrig så mycket som jag gör med Cicci. Vi ballar alltid ur när vi träffas. I somras sjöng (gormade) vi till Ronny & Ragge, och spelade även in en film på det som vi skickade till min mamma. Men för att alla skulle få ta del av detta underbara la vi även upp filmen på hennes fb sida och taggade henne så alla hennes vänner kunde se. Hon va imponerad, verkligen... Haha!


Nu måste jag iaf sova. God natt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards