Beccis

Alla inlägg den 3 december 2012

Av beccis - 3 december 2012 19:26


Måndagar är bra dagar. Kul på jobbet eftersom vi alla träffas på morgonen för möte (annars är det inte så ofta vi alla hinner träffas eftersom vi är utspridda över kommunen).  Även fast jag kanske jobbar under helgen (fre-lör) så känns det som att det gått lång tid när man träffar barnen igen. Eller så har jag inget liv helt enkelt... ;)


Nä, men alla mina vänner och bekanta är nog väl medvetna om att jag och matlagning inte alls går ihop, hatar att laga mat. Det finns människor som får betalt för att laga mat åt en, dom stackarna måste ju få sitt :) Och har man inte råd med det då flyttar man ihop med en kock i några år (smart drag där Beccis!) ;)  Då skulle man ju kunna tro att man lär sig massor om matlagning, det gör man inte! Man låter proffsen sköta sitt helt enkelt, medan en annan går upp i vikt... Finns alltid nåt negativt med saker som är föööör bra =)


Nu måste jag iaf laga min egen mat, skit jobbigt att man inte bara kan slänga in det i micron. Men går fan framåt! Ju mer mat man lagar, desto mer koll får man och man testar olika saker, hur illa kan det bli liksom? Bara idag har jag lagat (på riktigt) 3 olika måltider... Det är värsta grejen för att vara mig! Och det har varit bra grejer också. Lite impad faktiskt :)

Kan även vara så att måndagar är en sån dag då jag hinner handla, laga mat inför veckan m.m  Tänker inte gå in på vad jag gjort för mat idag för då kommer folk skratta åt mig :( Jag ser det iaf som framsteg, medan andra skulle se det som de enklaste sakerna i världen... Men men, så kan det vara ibland :)


Har för övrigt gjort nåt knas med kroppen igen. Nånting i ryggen tror jag (otippat!). Jag har inte ont men när jag gymmar och anstränger mig får jag världens huvudvärk! Fått det 3 pass på rad nu. Inte så kul :( Får ringa kiropraktorn imorgon tror jag.


Nu ska jag iaf bada och bläddra i KroppsNytt, så otroligt jävla töntigt men det är tydligen sånt som intresserar en nu för tiden... =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards