Beccis

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av beccis - 28 oktober 2012 19:30


Men jag gör det för din skull Haggish ;)


En helt vanlig vecka med jobb och träning som vanligt. Skulle tagit det lugnt med träningen den här veckan eftersom min nacke fortfarande är lite trasig, resulterade i 5 gympass och 2,3 mil pw. Haha, jag är duktig på det där med att ta det lugnt ;)

Bilbatteriet är urladdat så bilen startar inte för tillfället, och självklart kommer det frost och snö just nu. Stackars Bettan. På tisdag ska monstertrucken (kian) till min bilmekaniker för däckskifte och byte av högtalare, jag har "råkat" spränga högtalarna som är i nu ;)



Just det, jag och Johanna hade en idé för en vecka sen. Vi skulle "gå upp i rök", inget instagrammande eller facebookande. Gick ett dygn innan Stivert började jaga mig emd sms, 2 dygn innan Hagge skickade sms och var orolig. Kul att dom som pikar mest är dom som jagar en så fort man försvinner :) Nä, men planen kanske inte va så där jätte genomtänkt men kul va det iaf :) Men på onsdagen kom Stivert på vår briljanta plan och gå va det inge kul längre så då dödade jag facebook och instagram på torsdagen istället ;) Hahaha!


Mår för övrigt riktig bra nu för tiden. Känner mig konstant glad och positiv , älskar jobbet, träningen är sjukt kul, och jag uppskattar mina vänner otroligt mycket! Kan kanske bero på att mina vänner är valda med ordentlig omsorg, för mig är vänner den familj man själv väljer, och jag kunde nog inte ha valt en bättre familj <3


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards