Beccis

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av beccis - 21 oktober 2012 11:51


Igår gick jag hem från jobbet (första sjukfrånvaron sen feb 2011) efter halva passet pga att jag gjort nåt med nacken som ger mig världens huvudvärk. Är inne på 5:e dagen idag. Underbart...Verkligen...


Aja, annars har det varit en vecka som alla andra, planering, matlagning handling, träning, jobb, mer träning, sova lite, träning, klaga över träningsvärk, träna lite mer, facebooka, instagramma, smsa, jobba lite igen, och till slut gå hem och tycka synd om mig själv :(


Fick hem massa nya träningskläder i veckan också =) Och igår va jag iväg och köpte nya gymskor... Måste ha ett par till varje gym, orkar inte hålla på att släpa skor fram och tillbaka osv. JA, jag är en väldigt bekväm person, jag står för det! Och ja, jag tar ofta bilen fram och tillbaka till jobbet fast att det tar max 10 min att gå. 


Lite bilder från veckan :)


Nya skorna =)


Jag och Bettan är ute och luftar turbon lite ;)

 



 


Kondomgipsgjutning på jobbet. Jag gjorde en anka :D

 


På väg ut på en pw

 


På väg in i gymmet ;)

 


Idag efter 9 veckors träning  (en veckas vila)

 



Min nya favorit. Fusk cheesecake (krossad digestivekex, kesella kvarg hallon och citron med bär på toppen)

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards