Beccis

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av beccis - 8 oktober 2012 18:32

Sitter i omklädningsrummet i simhallen och väntar på att tiden ska gå. Vill bli klar så jag får gå hem och äta!
Började iaf morgonen med benpass på gymmet. Sen jobbade jag lite ;) Och efter det åkte jag hit och simmade 40 längder (1 km för er som inte vet ;) ) Nu väntar jag iaf på att klockan ska bli 19. Passade på att följa med en vän och testa ett av passen här. Vi ska tydligen boxas, sjukt kul! Hoppas jag iaf :)

Hade en intressant dag igår. Va förbi äldreboendet (korttudshemmet) och hälsade på min galna morfar. Vadå? Alla gamla gubbar far väl runt på en fyrhjuling och bryter axlar och revben?! Aja, han berättade iaf om massa tanter han träffat och som han ville ha kontakt med sen, vissa hade han även gett sitt nummer till. Jisses! Skrattar fortfarande!
Sen skulle jag hem till mormor på middag innan hon, jag och mamma åkte iväg på teater (1,2,3, Schtunk). Passande att jag va med, då kunde dom dricka vin och jag fick köra. Väl genomtänkt måste jag säga...

Sååå, nu har jag lyckats döda ett par minuter... Nu då?!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards