Beccis

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av beccis - 29 maj 2009 21:08


Åkte till biltema idag och köpte nya däck till mig cykel. När jag sedan kommer hem och har monterat isär cykeln upptäcker jag att det är fel storlek på däcken. Såååå jävla typiskt. Jag går in på biltemas hemsida för att se övriga storlekar och upptäcker att de däck jag vill ha inte ens finns i rätt storlek...Då var det bara att plocka ihop cykeln igen, utan nya däck. Det kändes ju som en vettig sysselsättning helt i onödan!


Jag gick hem tidigare från jobbet idag för att arbeta hemifrån, vår dator på jobbet verkar ha gått på semester eller nåt. Den är hur seg som helst. Iaf, jag sätter mig och fixar det som ska fixas och givetvis tar det alltid längre tid än vad man väntat sig.

  Sen när jag ska maila iväg allt till mina kollegor så att dom kan sätta upp bla affischer som jag precis fixat då vill inte min dator ladda upp mina bifogade filer (nej, dom va inte för stora för mailprogrammen). Det verkar som att någonting spärrar för att kunna ladda upp filerna eller så är det nåt med uppkopplingen. Typiskt!


Jag ser verkligen fram emot (om det nu blir så) när vi får ett ordentligt personalrum på jobbet. En dator per 2 personer, ordentliga skrivbord att sitta vid osv. Ska bli såååå skönt att kunna sitta vid en riktig arbetsplats hela nätterna om det så skulle behövas. Det är ju alltid lite halvjobbigt att arbeta hemifrån eftersom man lätt kan få för sig att göra annat istället =S


Nä, nu ska jag göra helg... Tycker att jag förtjänar det 21.20 en fredag =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards