Beccis

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av beccis - 23 maj 2009 20:38


Som tidigare inlägg visar har vi idag varit på Hammarbymatch. Roligt men tyvärr inga mål gjorda, men med tanke på hur läget är får vi vara glada över att det inte blev förlust iaf.


Idag har jag även beställt hem vår (min) nya resväska. Vår förra gick ju sönder när vi åkte till Riga i vintras. Den nya är iaf helt underbar. Det är en Epic pop väska i grönt (typ limegrön). Jätte fin! Så nu kan jag få med mig allt jag "behöver" till Grekland i sommar =)


Vi har även kollat på om vi ska skaffa digitaltv. Det är ju det man ska ha nu men jag vill inte betala världens summor för att ha några kanaler plus värsta boxen och då dessutom vara tvungen att växla mellan digital och analogt nät. Men nu hittade vi på tele2 något som verkade bra.50 kanaler plus inspelningsbar digitalbox för 359kr i månaden. Låter helt ok tycker jag.


Sen har jag även upptänkt att det vore bra att byta vår fasta telefoni till bredbandstelefoni eftersom vi ändå inte ringer speciellt mycket och man slipper månadsavgiften på det sättet... Jag antar att alla redan vet om hur allt sånt där funkar, själv har jag precis upptäkt att jag är gammal eftersom jag inte alls följer med i utvecklingen...


Nu ska jag slappa vidare. Micke är och tjänar pengar =)

Av beccis - 23 maj 2009 15:58

Hammarby!!!

Av beccis - 23 maj 2009 15:57

Hammarby

Av beccis - 23 maj 2009 12:21


Nu har jag och mamma bokat vår resa till grekland =) Vi ska till chaniakusten, där Aileen kommer ifrån. Undrar om vi kommer se massa Aileens överallt?

Åhh, vad jag längtar! Det ska bli så skönt att åka iväg och äta massa god mat, ligga på standen och bli brun, slappa vid poolen osv. Underbart!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards