Beccis

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av beccis - 2 maj 2009 23:59


... fick jag betalt för att vara ute och övningsköra =) Jag ochStoffe gav oss ut och fältade ikväll eftersom vi hade max 5 ungdomar på gården åt gången, och då kunde ju jag lika gärna passa på att vara den som körde. Underbart tycker jag.


  Tänk om man fick betalt för att man körde på trafikskolan. Eller iaf fick ett litet bidrag varje månad. Då skulle det nog finnas fler skickliga bilförare än vad det gör idag. Varför ska man bara få bidrag när man utbildar sig i olika kurser för? Att skaffa körkort via trafikskola är fan så mycket dyrare än att plugga, ett bidrag skulle inte sitta helt fel. Det parti som tar detta som löfte under sin kampanj får helt klart min röst iaf!

Av beccis - 2 maj 2009 16:41


Sitter och checkar bilar för ovanlighetens skull och nu har jag hittat några modeller som jag kan tänka mig förutom en Porsche. Drömmen vore ju om man kunde fixa till Bettan plus att kunna köra henne under vintertid men dom pengarna finns nog inte =(


Här är mina allternativ:


Kia Sorento

Toyota Rav4

Hyundai Santa fe (egentligen vill jag ha den mindre modellen men den är ju svindyr)

Suzuki Grand vitara (inte den med 7 säten)


Sen de lite mindre bilarna:


Toyota corolla (från 2002 årsmodell)

Peugeot 206 el 307

VW Golf



Nu ska jag fortsätta drömma...



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards