Beccis

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av beccis - 20 maj 2009 17:42


Föresten. Idag satt jag och pratade lite om balen med min chef och helt plöttsligt säger hon att jag ska vara hela ledig dagen efter. Jag kollar lite skeptiskt på henne eftersom jag hatar att lämna arbete till andra.

- "Det är en order Rebecca! Du jobbar inte dagen efter! Du måste vila upp dig".

Haha, jag har aldrig fått en direkt order förut...Spännande! Undrar om jag ska dra till jobbet en sväng dagen efter ändå bara för att se vad hon säger =P

Av beccis - 20 maj 2009 17:37


Nu sitter jag uppe på krusis och väntar på att jobba mina sista timmar på de 10 dagar i rad som jag nu jobbat. Känner att jag verkligen behöver få komma hem o ta det lungt nu. Har haft blodtrycksfall till och från hela dagen, och magen svider (magkatarr antar jag). Förr kunde man jobba hur mycket som helst tills magen tog stryk. Nu säger kroppen ifrån så fort man börjar slita ut sig lite grann...Dåligt tycker jag.


Aja, skulle vara lite duktig idag och cykla till jobbet så att man smidigt kunde ta mig hem ikväll. Fy fan vad jag hatar vägen upp till Krusboda. Det är fan bara backar överallt. Sånt funkar itne för oss småtjocka dvärjar som inte har någon kondis längre. Tur att det nästan bara är nedförsbackar hem sen =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards