Beccis

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av beccis - 19 januari 2013 23:28


Alltså, det här med styrketräning verkar inte vara min grej. Den här veckan har jag lyckats tappa en 10kg viktplatta på fingrarna och lyckats göra nåt med min armbåge och fått riktigt stora blåmärken över låren. Jag krigar fan inne i gymmet, ingen kan ju påstå nåt annat iaf :) Haha!

Men det va inte det jag syftade på nu. Jag fokuserar mycket på min rumpa (tycker om att pina den) och på mina magmuskler (dom känns bra där under fluffet), och ryggen också (sjukt snyggt med vältränad rygg) och axlarna också föresten (man kan inte ha snygga armar utan vältränade axlar), och där fick vi med typ hela kroppen... Haha, fin fokusering! Skit samma!
Vad händer? Jo, musklerna på vaderna och underarmarna dyker upp istället! Hur fan gick det till? Jag vet ju att jag ägnar lite tid åt de musklerna också men inte speciellt mycket. Men tydligen vill dom också vara med i leken nu. Mycket märkligt...

Har iaf haft 2 vilodagar i följd nu, min kropp har känts rätt sliten. Får se hur det känns under nästa vecka. Om kroppen känns lika sliten efter alla passen igen kanske det är dags för en återhämtningsvecka utan vikter. Man måste tydligen ta hand om sin kropp på olika sätt :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards