Beccis

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av beccis - 13 januari 2013 23:16


Har absolut inget vettigt att skriva... Hagge, jag vet att du tycker att det gäller för allt jag skriver... :p

Men iaf, av en händelse så fick jag köra mitt benpass på riktiga gymmet idag och inte i mitt privata gym. Ganska kul faktiskt. Jag brukar köra mest med fria vikter men på gymmet finns det ju massa maskiner :) Jag är iaf mycket starkare än vad jag trodde, eller så gör maskinerna jobbet mycket enklare... Iaf, mellan ett set på en övning kom det iaf fram en man på typ 35-40 år och frågade mig om övningen och vilka muskler den var för osv. Frågade MIG! Lilla jag... Vad fan kan jag om träning? Tydligen tillräckligt... Känns stort! Haha, kanske låter löjligt men det kändes kul att någon vänder sig till mig med sina frågor :)

Tror jag lyckades döda mina ben ganska bra iaf. Tänkte gå på bandet efter jag va klar, men mina ben klarade inte det kan jag säga :) Vi har hiss på gymmet, jag borde ha tagit den ner till omklädningsrummet... Just nu har jag inte så mycket till känsel i benen och rumpan, bådar gott inför morgondagen :D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards