Beccis

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av beccis - 30 augusti 2009 19:50


Jag känner mig heeelt död...Men imorgon lär jag bli påmind om att jag lever om man säger så. 60 min bodytoning och sen direkt 30 min spinning...


Men jag är ändå lite stolt över mig själv att jag verkligen kom iväg. Passade på att boka in samma pass nästa söndag också så jag inte hittar på några undanflykter =)

Av beccis - 30 augusti 2009 01:11


Idag har jag varit på Ältafestivalen. Det var ju Tårtan som hade hand om den förut så numera är den mer eller mindre tillägnad till honom samt att hans stipendium delas ut där. Väldigt fint. I börjav av festivalen så hade Peter Siepen (han va confrancier) änglavingar på sig för att hedra Johan, tur att jag inte va där då, hade ju bölat som en jag vet inte vad...Aja, lite tårar blev de iaf.


Sen åkte jag hemtill The Stiverts för att fira Johannas födelsedag som va i söndags. Vi käkade, spelade twister och Disney TP. Roligt =)


Imorgon är det träning som gäller. Det är Sussie på jobbet som håller i passen och jag får tom tersta på gratis så nu kan jag inte hitta nya undanflykter. Det är bara att ta tjuren vid hornen och pallra sig dit. Är jag sjukskriven nästa vecka skyller jag allt på henne ;)

 Fy fan! Vad har jag gtt mig in på???

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards