Beccis

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av beccis - 17 augusti 2009 17:25


Haha... Vad säger man???


Jag har börjar dricka sånna här shakar istället för vissa måltider, bla frukost som jag aldrig lär mig äta. Vem kan äta när man precis vaknat??? Galet. Iaf, jag dricker bara dom goda, typ banan/hallon, päron och ananans. Det känns ganska bra faktiskt... Vi är ju ett gäng brudar på jobbet nu och eftersom Sussie är tillbaka efter sin utbildning till nån slags hälsoguru så vågar man inte riktigt komma gåendes där med sina extra kilon, smaskandes på en chokladruta, så nu är alla brudarna på G att få ordning på hälsan och de där extra som satt sig runt magen (kan inte för allt i världen förstå vart de kom ifrån) Vissa dricker shakar, andra motionerar, sånna som jag som inte helt och fullt orkar något av det kombinerar med att dricka lite shakar, cykla till jobbet samt gå ut och gå promenader, helst i sällskap av Carita, för då kan man ju gå och snacka samtidigt. Väldigt trevligt =) (Micke uppskattar inte alls att följa med på mina promenader- Konstigt...). Nu tänker ni antagligen så här att- Toppen Beccis, klart man ska kombinera med motion och shakar... Visst är det? =D Sen tycker jag att man får unna sig lite gott ibland, typ kvällarna...Haha! Där sprack den dieten =S


Det är så roligt på jobbet just nu. Som jag nämner ovan så är vi som sagt värsta tjejgänget. Underbart! Vi gör allt tillsammans, vi shoppar (Ullared - Here we come!), vi gråter tillsammans (det har blivit endel tårar senaste terminen), vi umgås privat, vi försöker bli mer hälsosamma, och vi är gravida tillsammans (eller ja, jag va sympatigravid tillsammans med Carita när hon väntade sin dotter. När hon åt någonting gott så gjorde jag också det för att hon inte skulle behöva sitta där och smälla i sig allt själv... Snällt va?) Jo, just det. Ibland jobbar vi även lite tillsammans =)

Just nu planeras det tjejfest samt en ev weekend till London i vår och idag bokade vi in nästa resa ner till Ullared.


Kan man ha bättre kollegor? Nä, precis!





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards