Beccis

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av beccis - 16 augusti 2009 16:36


Jag använder ju itne smycken längre men har funderat på att börja göra det igen, speciellt nu när det är så tomt utan förlovningsringen (eller vadå nu föresten???Har itne haft förlovningsring på 2 år, aja, skit samma). Hitta en sida med hur fina silversmycken som helst som du själv sedan väljer vad du vill ha för något skrivet på (skum svenska...). Flera av mina kollegor samt vänner har smycken som dessa med bla deras barns namn men jag beställde med mitt och Mickes namn istället. Åhhh, jag längtar tills det kommer. Det blir en silveramulett där det på ena sidan ska stå "amor vincit omnia" och på andra sidan står det "Beccis" och "Mike". Fint =)


Gå in och kolla själva, det är inte ens dyrt!

 http://butik.hobbyateljen.se



Av beccis - 16 augusti 2009 11:49


Den här veckans jobb vet jag itne riktigt om man kan kalla jobb...Har mest haft det lungt och skönt. Samma sak nästa vecka. På torsdag börjar vårt nya schema att gälla men det råkar ju vara så att det ärmin lediga fredag då så jag behöver itne oroa mig för att jobba ihjäl mig direkt. Haha


Sen börjar allvaret. Då jobbar jag 3 kvällar i veckan plus var 3:e helg. Med andra ord så är jag endast ledig tisdagkvällar. Men de ska nog funka bra, har fått ett bra schema så jag iaf har tid att ta mina körlektioner =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards