Beccis

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av beccis - 12 juni 2009 21:34


Imorgon ska vi ha sk utvärdering på jobbet om året som gått. Som fritidsledare innebär detta lite jippo och sen grillning. Helt ok tycker jag, tills jag fick ett sms av ena chefen:

"Här kommer bomben :-) på lördag ska ni ha med er den finaste huvudbonad ni har ;-) oömma skor en badutstyrsel ni inte skäms i och sist men inte minst smink och lukta gott. Vissa kanske tom behöver en tandborste :-)"


Jag tror bestämt att jag börjar känns mig lite krasslig. Kanske blir tvungen att stanna hemma imorgon...Hmmm..............

Av beccis - 12 juni 2009 21:34


Imorgon ska vi ha sk utvärdering på jobbet om året som gått. Som fritidsledare innebär detta lite jippo och sen grillning. Helt ok tycker jag, tills jag fick ett sms av ena chefen:

"Här kommer bomben :-) på lördag ska ni ha med er den finaste huvudbonad ni har ;-) oömma skor en badutstyrsel ni inte skäms i och sist men inte minst smink och lukta gott. Vissa kanske tom behöver en tandborste :-)"


Jag tror bestämt att jag börjar känns mig lite krasslig. Kanske blir tvungen att stanna hemma imorgon...Hmmm..............

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards