Beccis

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av beccis - 9 juni 2009 22:32


Som ni kanske förstått är det dags för årets bal imorgon. Detta innebär ju endel förberedelser dagarna innan. Idag var det dags att ta tag i de röda mattorna som ska vara vid entréerna.


Dessa mattor är inte vikla som hellst, de är nämligen samma mattor som användes till Tårtans begravning. Alltså Tårtans mattor. På hans begravning fanns dessa mattor utanför kyrkan fasttejpade med matttejp. För er som inte vet vad detta är för tejp så kan jag bara säga att ni ska vara glada för det. Vilken jävla tejp!!!


Mattorna var nämligen ihoprullade med denna tejp som fortfarande satt kvar på undersidan. Jag och Lina låg på golvet ochdrog, svor, fastnade med kläder och oss själva, svor lite mer osv. Fy fan vad vi höll på. Samtidigt håller vi på att dö av garv eftersom det är ju så typiskt att när det är något som har med Tårtan att göra så känns det verkligen som om att han är där bredvid och asgarvar minst lika mycket själv eftersom det är han som jävlas med en. Det var ju så typiskt honom!


Kul hade vi iaf. Alla som såg på hade också väldigt roligt. Speciellt när Lina gapade om att hon satt fast och jag gapade om att jag skulle klä av mig naken (det var väldigt varmt)...


Jag hoppas morgondagen går smidigare än vad det gjorde med mattorna =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards