Beccis

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av beccis - 11 juni 2009 11:33


Men det är knappt. Fy fan vad jobbig balen va i år. Personal som skulle jobba hela natten kommer samma dag och säger att dom behövde gå tidigare. Underbart tycker jag...NOT!


Aja, förutom det funkade det bra. Vi hade världens bästa ordningsvakter där under hela kvällen som hjälpte till med hur mycket som helst. Dom va verkligen toppen! Nu tycker jag om ordningsvakter igen, haha. Nej,men allvarligt. Vakterna som jobbade igår var guld värda. Fy fan va bra dom va! Nu vill jag ha samma vakter till varje bal.


När jag väl kom hem 04 i morse (jobbat sen 10) sp kunde jag inte sova. Det värkte så mycket i kroppen så jag sov kanske 20 min åt gången, vid 10 tiden i morse gav jag upp! Tur att man är ledig tills på måndag =)


Men, det otänkbara har hänt! Jag får ett samtal under natten. Det är min chef som ringer och säger att min favvorestaurang brinner. Kan ni tänka er hur det känns? Pizzahörnet är förstört!!! Vad fan ska jag äta för nåt nu tills dom har fått ordning på allt? Jäkla skit säger jag bara!!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards