Beccis

Alla inlägg under januari 2008

Av beccis - 4 januari 2008 13:41


Då var det helg igen då. Känns som att man är ledig hela tiden.


Idag ska jag träffa min barndomskompis Alexandra och käka middag. Ska bli jätte kul =) Vi tog upp kontakten med varandra igen ett par veckor innan jul, vi har inte haft kontakt på kanske 10 år om inte mer. Man kan säga att vi har lite tid att ta igen =D



Av beccis - 3 januari 2008 01:22


Så,ännu en natt sitter man och glor på sex and the city - Micke jobbar =(


Jag undrar vart livet utanför jobb, plugg och kärlek tagit vägen. Det slog mig för några dagar sedan att man nästan aldrig drar till stan o har en spontan fika med tjejpolarna och sitter och kvallrar så jag skickade iväg ett sms till mina vänner Carro och Vero och föreslog att vi ska börja ha minst en tjejmiddag/vinkväll tillsammans per månad för att lyxa till det lite. Tjejerna va på så nu längar jag tills när vi ska ha vår första träff i mitten av januari någongång =)


Jag längar också efter att jag och Micke ska få en ny lägenhet. Har haft en annons på björnsbytare och lägenhetsbyte i ca 4-5 månader nu och jag har varit och kollat på en 2:a på angelicagränd som jag hoppas att vi får. Den är hur mysig som helst och har uteplats där dom även har gjort en avskild altandel. Helt underbar! Och det bästa är att vå går ner ca 1300kr i hyra i månadskostnad... Jag vill hem till Tyresö igen!!!

Av beccis - 2 januari 2008 15:30


Micke ligger och sover och jag ska snart dra till jobbet och jobba några timmar (jobbar 4 kvällar på 2 veckor : stackars mig. haha).


Nu har jag börjat läsa "äntligen ickerökare" igen. Kände att jag inte hade någon som helst motivation till att sluta röka, men när jag läst sista sidan i boken då jävlar! haha

Av beccis - 2 januari 2008 02:28


Första dygnet på min "sluta röka" period.

Resultat: 5 cigaretter...

Kommentar: Ingen är perfekt (bara nästintill)


Fortsättning följer............

Av beccis - 1 januari 2008 23:34


Japp...då var man ensam igen då.Micke är på sitt första pass av 7 nu. Han har ju fått en ny tjänst vilket innebär att han 7 dagar i streck jobbar mellan 20-08 och sen kommer han hemoch sover för att sedan gå till jobbet igen... Sen är han iof ledig i 7 dagar i streck men just nu känns det som att det är en evighet tills dess. Tur att man har "sex and the city" - boxen att kolla på under tiden. Jag har ju även mina andra två karlar här hemma...Kaninen och katten - Det kunde ha varit värre =)

Av beccis - 1 januari 2008 14:38


Från och med idag har kommunen en ny regel för oss som arbetar där. Enda gången man får röka är innan jobbet, på lunchen och efter jobbet. För att slippa allt tjaffs om det här, vilket det kommer bli eftersom folk tolkar saker olika, så har jag nu slutat röka.


Än så länge går det bra.Har varit uppe i ca 40 min...

Av beccis - 1 januari 2008 00:10


Så där ja! Nu var det nytt år.


Micke sitter och spelar och jag och Lucifer (katten) kollade på fyrverkerierna. Han var ganska imponerad faktiskt. Synd att Nisse och Aileen inte tycker detsamma. Nisse ligger nerdrogad hemma hos mamma och Aileen har krypit upp i soffan...Och dom ska vara 2 modiga hundar...knappast!


Gott nytt på er!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards