Beccis

Alla inlägg under januari 2008

Av beccis - 16 januari 2008 23:06


" På onsdagen spärrades ett parkeringsdäck i Angered i norra Göteborg av efter att en person upptäckt ett paket som vibrerade och surrade.

När polisens bombtekniker undersökte paketet visade det sig innehålla en dildo.

- Det är sällan det man misstänker vara en bomb verkligen är en bomb. Men det är ännu mer sällan de innehåller sexleksaker, säger Göteborgspolisens presstalesman Jan Strannegård till Göteborgs-Postens nätupplaga.

Det vibrerande paketet fördes sedan till polishuset."


- Jag undrar om den verkligen hamnade bland bevisen eller inte...

Av beccis - 16 januari 2008 22:46


Idag hade jag räknat med attsluta kl 15 som mitt nya lyxiga schema visar...men icke! Jag blev ombedd att jobba övertid och snällsom jag var sa jag JA. Sen måste jag erkänna att det lockade att övertidspenningen består av ganska många kronor. Med andra ord jobbar jag 5 kvällar denna vecka. Fast samtidigt så hade jag ändå bara kommit hem en tom lägenhet såjag jobbar gärna =)

Av beccis - 14 januari 2008 23:18


Nu är Micke och jobbar igen och eftersom jag jobbar såsom jag gör kommer vi gå om varandra hela veckan...


Denna vecka börjar även mitt nya lyxiga schema. Jobbar kväll måndagar och torsdagarmen eftersom jag kastat omltie här och där så slutar jag 15.30 alla tisdagar och 15.00 alla onsdagar...Och folk klagar på att jobba kommunalt!

Av beccis - 12 januari 2008 00:39


Ikea en fredag kväll = perfekt!

Hjälp av katten med att bygga ihop sakerna från Ikea = inte fullt så perfekt!


Jag fick hjälp med skruvarna,verktygen samt att kolla utrymmet i lådorna -alla lådorna!

                          

                            TACK Lucifer för din hjälpande tass!

Av beccis - 8 januari 2008 20:50


Jag vet att några av er just nu går igenom en väldigt jobbig tid. En av er går igenom en jobbig en separation, en av er har precis fått en tråkig nyhet om en ev väldigt allvarlig sjukdom i familjen, en av er har nyligen haft en bortgång inom familjen och en av er står inför valet att åter igen separera.


Jag vill att ni ska veta att jag tänker på er...

Av beccis - 6 januari 2008 21:30


NK är galet...folket där är galna...


Först ska man få nån speciellinbjudanför att få komma dit dageninnan rean startar för allmänheten...sen finns det 2 olika inbjudningar: den svarta nyckeln (dom som handlat för så mycket att dom fick komma in mellan kl 10-14) och den vita nyckeln ( vi fick komma in mellan kl 14-19).


Man tror att folk som går till NK har råd att handla på NK men så är inte fallet...Folket är galna. Dom springer in i allt och alla bara för att få tag i lite billigare saker.


                Folk som handlar på NK har alltså inte råd att handla på NK!

Av beccis - 6 januari 2008 00:48


Efter att jag segat hela dagen bestämde jag mig för att åka till Tyresö och träffa Vero en sväng. Först satt vi hos hennes föräldrar och skrattade åt hennes pappa som är en stjärna på att kommentera allt på tv. Han roade oss mer än vad tvn gjorde =) Mitt i alltihop började vi diskutera gudar och kom på att vi borde ha en maskerad med temat gudar! Hur kul vore inte det??? Undrar vilken av alla slags gudar man ska vara =S Det finns ju en del att välja mellan... Man kanske helt enkelt ska komma som sig själv ;)



Av beccis - 4 januari 2008 21:44


Nu har jag precis kommit hem från middagen med Alexandra. Jag tror vi satt och skattade hela tiden. Så himla roligt! Säkert det roligaste jag gjort på länge... Precis innan vi skulle träffas kände jag mig lite halvt nervös...kändes nästan som en blinddejt =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards