Beccis

Alla inlägg den 29 januari 2008

Av beccis - 29 januari 2008 20:23


Jag blir så trött på det här j*vla lägenhetsbytet! I söndags hade vi ett par här som ville ha vår lägenhet o idag skulle ju sista personen gå o kolla på deras lägenhet...Nä, då är dom inte hemma o han får inte tag i dom! Sen nu ikväll får vi ett mail om att dom hade planerat in andra saker samtidigt som dom hade planerat en visning med killen som skulle dit o nu vill dom heller inte ha vår lägenhet längre. Snart blir jag tokig. Varför kan folk inte bara vara seriösa istället? Ska det vara så svårt???


Snart tror jag att jag bygger mig en koja istället i Tyresö så slipper jag hålla på med krångliga byten...

Av beccis - 29 januari 2008 20:18


I morgon ska jag på en arbetsintervju på fryshuset. Egentligen är jag inte speciellt intresserad av jobbet, mer nyfiken på vad det kan vara. Nätvandrare kallas det. Man ör fritidsledare på nätet helt enkelt. Men frågan är om det är meningen att man ska sitta framför en dator o glo hela dagarna eller om man faktiskt får göra andra saker också...Det visar sig nog imorgon =)

Av beccis - 29 januari 2008 07:37


Idag ska den 3:e personen i vårt gröna byte iväg och kolla på lägenheten som dom markerat intresse för....så ikväll får vi reda på

om bytet blir av eller inte - Spännande!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards