Beccis

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av beccis - 6 januari 2011 22:04


Skulle ha åkt till port 73 idag o köpt ett par skor men med tanke på vädret och oplogade vägar så hoppade jag snabbt över den ideén. Hade även tänkt gå hem till familjen (The Stiverts) men hoppade över det oxå, trodde jag. Kände att när jag ändå kommit ner till konsum för att köpa cigg, genom all snö, så kunde jag lika gärna fortsätta o gå hem till dom. Väldigt trevligt. Rauken va där med hela sin familj och vi fikade och åt middag tillsammans, och jag kom till en insikt. Alla mina vänner är skeva, jag däremot är fullkomligt normal =) Ja, se själva:



När jag väl kom hem sen så ser jag att onepiece precis publicerat endel koder på sin sida på facebook som innebar att man kunde få mellan 100% till 10% billigare på en onepiece. Täntke att ja, varför inte försöka? Efter ca 30 min kommer jag tillslut till deras kassa och ska testa koderna, 100% funkar inte (inte så konstigt eftersom endast en sådan kod gavs ut), 70% funkade inte, 60% funkade inte. Täntke ge upp eftersom det gått så lång tid så när jag slog in 50% koden tänkte jag stänga ner rutan istället. TUR att jag inte gjorde det för den koden gick nämligen igenom =) Su nu har jag ytterligare en Onepiece på väg hem till mig. Heeelt underbart! Så nu kommer jag ha en grå (den jag fick av mamma) och en grön =) Bra slut på dagen helt klart =D

     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards