Beccis

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av beccis - 5 januari 2011 22:03


Jaha, kanske ska ta o blogga i år oxå. Har fått lite feedback på att jag är negativ i min blogg, så jag tänkte att jag fortsätter med det.


Kan börja med att säga att det varit en skit dag idag!

Kommer ut till parkeringen i morse och ser att nån kört in i min bil så att baklyktan samt plåten runt om är förstörd, både intryckt och repad.

Underbar start på morgonen! Verkligen! 

Det roligaste av allt är att den skyldiga bara har dragit dörifrån. Det fanns inga andra däckspår i närheten av bilen förutom att plogen varit där under förmiddagen. Min granne hade nämligen inte sett några skador på min bil när han drog till jobbet, och när jag kom ut på parkeringen kom han precis tillbaka. Alltså är den enda bilen som varit i närheten av min bil, plogbilen... Troligt att dom kommer ta på sig skulden för skadan... Knappast. Så, innan jag ens startat dagen är jag 3000kr fattigare!


  


Senare på dagen skulle jag på lägenhetsvisning på en 1:a här i området. Hade sett fram emot att se den efterosm jag helst inte vill flytta härifrån. Dessvärre var lägenheten en stor besvikelse. Den skulle vara på 36 kvm men vart dom kvm fanns vet jag inte. Det som skulle vara sovrum/vardagsrum/ätplats/kök satt ihop vilket innebär att det skulle bli ett stort sovrum med tv, utan ätplats... Nej tack! Hallen var väl den ytan i lägenheten som va störst. Får hoppas på att visningen nästa vecka är på en bättre lägenhet.


Nä, nu ska jag kolla på The big bang theory så jag får nåt roligt iaf...



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards