Beccis

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av beccis - 17 maj 2010 16:17


Åh, jag kan inte tänka på annat!

Ni vet hur det är när det finns någonting man vill ha så mycket så det liksom kliar i kroppen och det enda man funderar på är när man ska få chansen att köpa denna grej.

Min grej är en Sony Vaio, den gröna. Det var kärlek vid första ögonkastet kan jag lova! Jag va på Mediamarkt med Micke förra helgen för att köpa en ny sladd till min dator och när jag kommer till den avdelningen så känner jag i min själ hur någonting bara skriker efter mig... Det va den! Det lös grönt och datorn krävde min uppmärksamhet. Det är kärlek, riktig kärlek...

Min dator börjar ju bli lite gammal (3år) och vad jag än gör så vill den inte bli snabb och effektiv tyvärr. Däremot har jag ju fått höra att Sony Vaio är väldigt bra, och ännu bättre blev det ju när jag upptäckte vilka färger den gjordes i.  Heeelt underbart grön!


  


Har ni någonsin sett något vackrare?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards