Beccis

Alla inlägg den 28 april 2010

Av beccis - 28 april 2010 22:40


Som jag skrev tidigare skulle jag och Jennifer dra iväg och shoppa på förmiddagen, vilket vi gjorde. Skönt att för en gångs skull slippa springa omkring i affärer när det är fullt med folk, jag ska börja sköta all min shopping kl 10 på morgonen fram över =) Jag hittade iaf ett nytt linne, 3 nya t-shirts och det bästa: martiniglas med limegrönt i. Hur fina som hellst!


Efter det va det jobb som vanligt men rätt som det var va det dags för kvällspasset att börja och då hade vi lite uttråkade ungdomar som satt i soffan och degade och så såg jag min chans! Jag drog fram spelet "med vilda gester" (ett av världens bästa spel) och sen var det full rulle tills vi stänge =)

Jag måste införskaffa mig "med vilda gester" eller "med andra ord", ett hett tips till alla! Dessa spel fungerar för alla åldrar och alla tillfällen. Underbara spel helt enkelt!!!


Sen var det dags att åka till mamma och hämta byrackorna. Nisse blev så glad så han flög på mig innan jag ens kommit ur bilen. Golden säger jag bara. Aileen väntade iaf tills jag kommit ur, hon är ju en ordentlig dam nu på äldre dar (iaf vissa dagar).


Just det, sprang förbi centrum mellan passen och inhandlade lite hundgodis och sånt men även nya dekorationsstenar till mina ljus här hemma, nu är stenarna ljusgröna istället för silvriga. Väldigt fint och vårigt faktiskt =)


Nä, nu måste jag sova. Ska upp i ottan och åka och lämna in bilen på mekonomen imorgon kl 8... Jisses!





Av beccis - 28 april 2010 08:42


Morgonscigg och te ute i solen, fåglarna kvittrar...Underbart!


Snart ska jag iväg och träffa Jenniferså ska vi på arbetstid dra ivägoch shoppa i skärholmen. Fast det är ju egentligen inte under arbetstid eftersomvi tar ut lite timmar som vi ligger plus.


Micke kom hem i natt och gav mig massa pengar, han hade tydligen vunnit på stryktipset och tyckte att jag skulle unna mig nåt när jag ändå skulle iväg och shoppa idag =)


Ikväll efetr jobbet ska jag hem till mamma och hämta byrackorna, kände att det kunde vara lite mysigt att ha dom hemma i helgen. Micke är också ledig i helgen så det kommer vara fullt hus här hemma med 2 hundar, 2 katter och vi.


Nä, nu måste jag göra mig iordning inför shoppingen =D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards