Beccis

Alla inlägg den 25 april 2010

Av beccis - 25 april 2010 19:48


Förra helgen hade vi ju vår ungdomsmässa och man kunde ju tro att det skulle lugna ner sig efter det men icke! Nope, jag hade ju den stora turen att det var min jobbhelg vekcna efter, alltså helgen som varit... Inte nog med det utan det var även Nybodas årliga mångkulturellavecka... Så jag har alltså jobbar 4 kvällar den här veckan, varav 3 av dom har jag fått såringa omkring som en skållad råtta. Mångkulturella veckan är visserligen heeelt underbar på många sätt och vis men samtidigt otroligt jobbig med tanke på hur mycket jobb det är samt irritation kring vuxna människor som beter sig värre än vad man ens kan föreställa sig.


Nästa fredag är jag egentligen helt ledig men i ett väldigt oegoistiskt ögonblick erbjöd jag mig att jobba på Krusis på kvällen så att vi inte skulle behöva stänga verksamheten. Jag är lite svag för Krusis har jag märkt ;)

Men sen på lördagen är jag iaf heeeeeeeelt ledig!!! Hoppas det är sol då, kanske lite öl på en uteservering eller nåt. Tycker jag har gjort mig förtjänt av det faktiskt.


Nu ska jag fortsätta slappa på soffan, ska ju som vanligt jobba kväll imorgon igen...



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards