Beccis

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av beccis - 30 mars 2010 21:56


Japp, nu är det inte längt kvar. Idag hämtade vi upp affischerna på tryckeriet och är nu i full gång med att få ut allt på skolor osv. När vi började planera mässan var vi lite oroliga över hurvida vi skulle lyckas fylla hallen med aktiviteter och utställare, nu är vi mer oroliga över hur alla ska få plats. Så imorgon blir det att ta sig till Bollmorahallen och mätaoch sen fortsätta sätta upp affischerna runt om i kommunen.


Jag har kommit på ett problem. Vinterdäcken ska ju bytas senast den 15 april om det inte fortfarande råder vinterväglag. Men då är ju frågan... Ivårt underbara land så försvinner vintern och alla är glada över att våren äntligen kommit men när man minst anar det gör vintern en sista snabbvisit innan den försvinner helt för den här gången. Ska man då byta däck i mitten av april eller ska man vänta till slutet av april? Kommer jag få massa böter eller ska jag hålla tummarna varje gång jag är ute och kör och hoppas på att jag inte åker av vägen? Vem bestämmer när det inte längre är risk för vinterväglag?

Aja, får väl vänta och se...


Här är vår fina affisch. Håll ögonen öppna och missa inte Özz!!! ;)


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards