Beccis

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av beccis - 7 mars 2010 22:19


Hela helgen har varit hur skön som helst.

Det började med att jag och Micke skulle in på bio i fredags men vi kom på att det var sportlov vilket innebär att det ärtokmycket folk inne på biograferna så vi valde istället att ligga hemma med hyrda filmer, hämtmat och öl istället.


På lördagen vaknade jag av mig själv, helt utvilad vid ca 9.30 tiden. Gick upp och gjorde migiordning och drog till gymmet med Maria vid ca 11 tiden. Vi passade på att gå fram och tillbaka eftersom det var riktig vårsol ute. Synd att gymmet inte låg lite längre bort bara, det va riktigt mysigt att gå där i solen och känna att vinterjackan var på tok för varm =)

På kvällen degade jag och Micke hemma bara, han spelade och jag läste en bok. Skönt!


Idag var det tyvärr inte lika mysigt. Hade tvättstugan och sen dubblapass på gymmet. Dessvärra har jag lyckats göra nåt med min nacke så efter första passet gav jag upp och åkte hem istället.



Här är några till som njöt av solen i helgen...Haha


      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards