Beccis

Alla inlägg den 27 december 2010

Av beccis - 27 december 2010 22:46



Täntke att jag skulle kolla efter ett par nya jeans nu under mellandagsrean eftersom jag har gått ner en del i vikt och inte ens kläderna jag hade tänkt att jag nu äntligen skulle få på mig igen passar, dom råkade bli för stora :S

Men igår kom jag ju på att jag har en symaskin så jag testade sy in mina jeans istället, och det blev faktiskt bra =) Duktig Beccis...


Men oavsett insydda byxor eller inte så är det ju fortfarande mellandagsrea nu så jag och Maria drog till Farsta för lite shopping. Gjorde hela Farstacentrum och shoppade för hela 20kr... Japp 20 kr. Jävligt bra shopping! Finns ju inga snygga kläder alls nu för tiden, vad är det för mode egentligen? Förfärligt!


Kom i vilket fall hem till slut och tänkte att cdon kanske hade nån schysst rea på ps3 spel (jag har ju min egen ps3:a nu). Där hade jag iaf tur! För 698kr får jag nu hem 2st Need for Speed spel, Little Big planet samt ett singstar med 2st mickar till (att köpa mickarna löst kostade 500kr) Heeeelt okej!!! =D


Tror jag blivit lite halft skadad av Micke genom alla år =)

Förövrigt fick jag senaste Need for Speed av Micke i julklapp, underbart!

Sen fick jag en Onepiece av mamma , samt filmen Mary & Max =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards