Beccis

Alla inlägg den 7 december 2010

Av beccis - 7 december 2010 23:33


Japp, nu har jag varit i Barcelona och besökt mitt nya hem Sagrada Familia. Helt okej, men blir nog bättre när bygget är klart o allt folk slutar springa där.


Det har slagit mig att jag helt ofrivilligt har gått in i ett förhållande med min bil! Antagligen i brist på annat... Iaf, idag har vi tjaffsat, heeela dagen! Men efter att den fått uppmärksamhet av en annan och jag lagt massa pengar på den så är vi äntligen sams igen.

Jävla kärringbil! Ska det vara så? Att man ska behöva smöra och lägga ut massa pengar för att den ska bli nöjd! Och dessutom stå ut med att den söker uppmärksamhet på annat håll, räknas inte det som otrohet då? Ska jag ta ut skillsmässa? 


Det har även slagit mig att det tydligen är jul snart fast att jag ansökt om att få den uppskjuten i några månader, aldrig blir det som man själv vill.

Och tydligen ska julklappar o skit köpas också! Iof är det ju till mina bonusbarn o kusinens dotter så det är väl iof helt okej, men ändå! Inte okej!!! Inte en julpryl finns här hemma, inte i år. Får jag inte skjuta upp julen i övrigt så kan jag ju iaf få hoppa över att ha jul hemma. Förutom pepparkakorna då =)


Efter jul kommer ju även den här otroligt efterlängtade dommerdagen också, dagen då jag tydligen blir 25 år. Och som plåster på såren ska jag tydligen se mig själv som en av dom äldre och erfarna på jobbet också.

Verkligen inte okej!


                                      NÄ, JAG ÄR INTE ALLS BITTER!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards