Beccis

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Vilken måndag!!!

Av beccis - 11 januari 2010 23:37


Vet inte riktigt om det är nåt att skratta åt eller inte men jag kan inte  sluta le åt allt som hänt idag =)


Runt 13.30 tiden kommer Jennifer tillbaka till nyboda efter att ha haft grupp i dalskolan, på vägen tillbaka råkar hon köra in i en annan bil. Den bilen får inga skador men döremot får hennes bil ett hål pga den andra bilens dragkrok...


En timme senare kommer Carita tillbaka till nyboda efter ett möte på Värmdö. Hon ser lite halv skärrad ut, hon har nämligen råkat glida in i bilen framför och den bilen fick en liten skada plus att bilen hon körde också fick en skada... Problemet är bara tt bilen hon körde var MIN bil!!!

Hahahaha. Stackars Carita har alltså inte vågat ringa mig eftersom hon ville att jag skulle gå och oroa mig för skadan så lång tid innan hon var tillbaka. Nu är det ingen större skada utan bara i plasten framtill men det var bara att sätta sig och ringa försäkrningsbolaget... Tur att jag till slut beslutade mig för att skaffa helförsäkrning istället för halvförsäkring som jag tänkt från början.


Hahaha. Jag kan ju säga att dom flesta på jobbet hade svårt att hålla sig för skratt. Så typiskt att det skulle vara just min bil och att jag bara haft den i 2 veckor.  Det är snarare så att mina kollegor gått och väntat på att jag ska krocka min egen bil nu när jag precis har fått mitt körkort, inte att någon annan skulle krocka den åt mig.

Chefen såg ganska road ut över att två av hennes anställda lyckats krocka på samma sätt inom loppet av 2 timmar...


Aja, när jag sedan kommer hem från gården på kvällen sitter Micke i telefonen. När han lägger på ser han ganska skakig ut (jag känner att jag sett ganska många skärrade människor idag) .

Han säger att det var hans bror i telefonen, hans äldre bror på hans biologiska pappas sida. Det visade sig att hans bror fått reda på att han hade en lillebror förra veckan och nu tagit mod till sig och kontaktat Micke.  Nu har dom bestämt att dom ska hålla kontakten och att dom ska träffas senare den här månaden.


En heeelt sjuk dag måste jag säga!

 
 
Mamma

Mamma

12 januari 2010 09:12

Tur att det inte var några stora krockar men synd på din premie på försäkringen ; (
Dessutom är det alltid bästa tt krocka sin egen bil först ; )

http://aileenonisse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Beccis

12 januari 2010 17:32

Ja, men så kan det går ibland. Premien höjs ca 30kr i månaden och den höjs inte fören om ett år så jag överlever =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beccis - 4 mars 2013 19:15

  Har haft ett riktigt kul och sjukt jobbigt träningspass idag innan jobbet.  En av mina kollegor är ju utbildad instruktör, pt och allt möjligt.  Jag brukar iaf träna med henne ibland, och nu har hon börjat hålla i gruppträning för hela personalgr...

Av beccis - 3 mars 2013 10:38

    kl 8 hängde jag på låset (kunde inte sova pga storm på terrassen). Kommer in på gymmet, helt dött! Men efter ett tag trillar fler och fler in. Dom ser att man är där. När dom går sen ser dom att man fortfarande är kvar, då får man lite konsti...

Av beccis - 1 mars 2013 23:52

Livet rullar på som vanligt. Jobb och träning. Sjukt trött på den här årstiden! Min livsstil har dödat allt festande. För några veckor sen skulle vi ha en ölkväll, drack 5 öl sen höll jag på att svälta ihjäl och blev riktigt trött. Samma sak ida...

Av beccis - 6 februari 2013 17:54

Japp, har precis fått en recension av mig själv. Av ingen mindre än en av mina äldre ungdomar som just nu praktiserar hos oss. Jag är tydligen så skadad att om han samlade ihop allt konstigt jag säger och gör, och gör en bok av detta kommer han ...

Av beccis - 4 februari 2013 17:51

Är snart gråtfärdig! Har riktigt ont i min armbåge, vila hjälper inte, voltaren hjälper inte. Snarare tvärtom. Det blir bara värre! Har hört av mig till min naprapat nu för att se om han kan göra nåt. Känns i kroppen att jag inte tränat på flera...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards