Beccis

Alla inlägg under december 2009

Av beccis - 21 december 2009 15:38

Hur lyckas man?

Av beccis - 20 december 2009 15:42

Nu är julgranen uppe =)

Av beccis - 20 december 2009 11:37

Jag börjar känna mig aningens insnöad...

Av beccis - 18 december 2009 00:51


Måste ju erkänna att jag blir lite sugen. Aileen skulle bli glad också =) Någon somvet vart dom säljs? Haha


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6304374.ab

Av beccis - 18 december 2009 00:42

Jag kunde inte hålla mig längre så idag när jag äntligen kom hem kastade jag mig i snön på baksidan. Micke ansåg att jag var galen, men det brukar han ju göra. Ser ni hur fin min ängel blev =)

Av beccis - 17 december 2009 18:17



1. Sätt din musikspelare på blanda
2. Tryck nästa efter varje fråga
3. användsångtitlen som svar på frågan

Hur mår du idag?
-Rip out the wings of a butterfly - Him

Kommer du att komma långt i livet?
-Bed of roses- Bon Jovi


Hur ser dina vänner dig?
-Join me in death - Him

Kommer du att gifta dig?
-Bring your daughter - Iron Maiden

Vad är ditt livs historia?
-Lost- Dead by April

Hur är/var skolan för dig?
-Är du redo - Orup

Hur kommer i morgon vara?
-Bang, en boomerang - Svenne och Lotta


Vad är det bästa med dina vänner?
-Då kommer jag hemtill dig- Orup


Vilken sång beskriver dig bäst?
-Riddles- Takida

Vilken låt ska spelas på din begravning?
-Roc ya bady (mic check 1,2) - M.V.P

Hur ser världen dig?
-Painting Shadows - Dead by April

Vilken låt beskriver den du gillar?
-Wicked game - Him


Tips till mig?
- This fortress of  Tears- Him


Hur ska jag bli igenkänd?
-Killed by train - Takida




Hmm...En jäkla massa HIM låtar. Märkligt =S

Av beccis - 17 december 2009 09:50

Har inte sett så här mycke snö på flera år tror jag...

Av beccis - 15 december 2009 18:54


Förra veckan kände jag att jag hade lust att spy på allt som hade med träning och hälsa att göra. Så för att göra revolt gick jag på sk Delicatodiet. Det är en jätte bra diet =) Det hela går ut på att du äter delicatogrejer till både frukost, lunch och middag. Hur smarrigt som helst. Lagom till söndagen så va jag så trött på sötsaker så jag gick och köpte massa mandariner och smällde i mig allihop(alla dieter är tydligen svåra att följa) .


Den här veckan är det träning och inga delicato- jag gör delicatorevolt!




Förra veckan: Mmmm...Crisp från Delicato. Smällde i mig en hel del under veckan =)  Ingen träning (eller jo, en dag blev det träning - svårt att hålla en diet som sagt)

 


Den här veckan:  Banan, mandarin och jordgubbs shake från naturdiet =) Plus träning så klart!


     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards