Beccis

Alla inlägg den 3 december 2009

Av beccis - 3 december 2009 22:44


Just nu sitter jag och garvar åt Mickes spel. Det är hur kul som helst, iaf för mig. Fast egentligen är det inte roligt alls. Det är nog mest jag som är trött.  Jag har även skrattat hela dagen idag på jobbet, skrattat så tårarna runnit fast att det itne ens var kul egentligen... Jag är värsta garvfian har jag kommit fram till. För ett tag sedan hade vi en spelkväll hemma hos The Stiverts och när bilderna sedan lades ut på facebook så upptäckte jag att jag garvade på varenda bild. Märkligt. Är det så andra uppfattar mig också? En person som garvar åt allt som inte ens är roligt? Jag tycker iof att det är jäkligt kul uppenbarligen. Mina skämt är också alltid väldigt roliga, fast det är ofast jag som garvar mest, eller dene nda som garvar ibland också för den delen. Det är nog så att folk i min omgivning inte förstår vad som är roligt, det är bara jag som förstår. Hahahahahahahaha (jag garvar på riktig nu- Micke kollar skumt åt mitt håll)...

Av beccis - 3 december 2009 19:34

Lussekissekatter och apelsiner med nejlikor...juligt =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards