Beccis

Alla inlägg under oktober 2009

Av beccis - 7 oktober 2009 17:52

 körkort??? Det känns som om det är så långt borta men tydligen inte. Imorgon kör jag omkörningar samt landsväg och går det som det ska kör jag med en annan lärare redan nästa vecka för att se om jag ska skickas iväg på uppkörning eller fortsätta öva på någonting... Läskigt =S

Av beccis - 4 oktober 2009 20:36


Jag har legat hemma i soffan hela helgen och bara proppat i mig godis... Inte bra men jag får ta igen det med träning så fort förkylningen är borta.


Jag har även kommit på nu att om en måndag måste jag kunna all teori kring bilkörning och regler eftersom jag runt den tiden kommer ha mina prov, så jag sitter på trafikskolans sida och gör endel prov men jag blir bara irriterad. Endel frågors svar är helt ologiska och finns inte ens med i körkortsbokenoch sen visar proven att jag inte blivit godkänd fast att jag haft över 52 rätt (sonm man ska ha för att klara provet- jag har kollat upp detta). Aja, får fråga på körskolan på onsdag helt enkelt.

Av beccis - 3 oktober 2009 18:15

Nu är ju hösten här och då är det dags att bli riktigt mörk igen. Johanna drog med mig till frissan idag, hon blev brunett och korthårig. Jag blev mest av med 2 dm hår men upptäckte att håret var i stort behov av en nyfärgning så efter allt klippande var det bara att springa in till kicks och köpa färg. Now we talking svartskalle...

Av beccis - 2 oktober 2009 19:33


Så där ja, jag överlevde Gillinge... Fast and the furious nästa!


Måste iaf säga att sitta i en bil upp och ner va lite halvläskigt, och fan ta den människan som drar i handbromsen när jag kör. Vems dumma idé är det att ens handledare skulle kunna använda sig av den? Man har ju noll kontroll över bilen om man har hög hasighet och bakdäcken låser sig...

Av beccis - 1 oktober 2009 18:58


Igår gick jag hemfrån jobbet för att jag var näst intill döende... Nja, kanske inte men bra mådde jag inte iaf. Mådde inte bättre imorse så jag stannade hemma så nu har jag hällt i mig litervis med varmt te och honung, knaprat hur många halstabletter som helst plus överdoserat c-vitamin så nu får vi hoppas att jag är bra imorgon. Men om jag fortfarande mår dåligt imorgon så måste jag ändå ta mig till gillinge och få de där avklarat!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards