Beccis

Alla inlägg under december 2008

Av beccis - 3 december 2008 22:29


Så, nu känner jag mig lite mindre stressad. När jag kom tillbaka till jobbet idag (ca 13.30 tiden) hann jag inte emr än att ta en kopp te innan Ohuru kom och sa att jag kunde gå hem redan 14.30 istället för 15.30 eftersom jag börjat tidigare idag. Så när jag kom hem fixade jag med massa saker...Eller rättare sagt, fixade en massa med vår skrivare eftersom den inte vill göra som jag vill. Sen kom jag på att jag faktiskt kunde ta fram lite julgrejer. Så nu hänger det stjärnor i fönstrena och ljusstakarna är framme. Skönt att nåt blir gjort iaf =)

Nu ska jag kolla på mer Millennium.


God natt

Av beccis - 3 december 2008 15:01


Trots att jag började jobba idag innan klockan ens var så mycket att man kan kalla sig för människa så började dagen bra. Vero ringde och frågade om inte jag hade lust att ta en liten vinkväll på fredag då jag ändå måste vara hemma och ta hand om en groggy katt och hennes karl skulle spela tv-spel med grabbarna hemma hos dom. Tycker det lät som en ypperligt bra idé så nu ser jag fram emot fredagen =)


Var ju i kungsängen i morse på handbollsmatch med våra 9:or. Det gick iaf väldigt smidigt att ta sig ända dit bort så de va ju skönt. Tyvärr förlorade grabbarna men som tur är för dom så går dom ändå vidare...Med andra ord ännu mer handboll för mig =( Haha. Tur att nästa hockeymatch är på onsdag nästa vecka iaf =)



Av beccis - 1 december 2008 22:11


Japp, då var vi här igen då...Den magiska månaden för alla snälla små barn + Beccis =)


Det händer mycket den här månaden måste jag säga och än så länge har det gått bra. Dagen började med att jag skulle hålla i ishockeymatchen mellan vår och en annan skola. Skol dm kallas det tydligen... Inte nog med att ishockey råkar vara en av de få "riktiga" sporterna här i världen, våra grabbar vann stort. 10-2! Duktigt =) Nu blir det med ishockey för Beccis =)


På onsdag är det dags för handboll igen. Ja, ni vet den där sk sporten då man springer omkring och kastar en boll mellan sig... Vi ska ju då ta oss till andra sidan världen (kungsängen) och skulle ha åkt från Tyresö redan vid 7 tiden på morgonen, men som tur är (för mig iaf, tråkigt för dom andra) så har en skola hoppat av så nu behöver vi inte åka fören kl 8. Och killarna (vars tur det är denna gång, förra gången var det tjejerna) är väldigt snälla killar så dom tar matchkläderna plus den tunga sjukvårdsväskan så jag slipper släpa på detta. Tack grabbar =)


Sen nästa vecka är det dags för Riga!!! Nice!


Veckan efter det är det sista veckan i skolan för kidsen så då är alla glada och trevliga, möjligtvis lite halvvilda - för de är dom ju aldrig annars...


Och sen är det jul =)


Min fråga är då...När fan ska jag hinna förbereda inför julen??? Jag tycker ju då att det verkar ltie tidigt att julpynta och grejer nu...Och jag är tydligen den enda som tycker det eftersom det lyser för fullt överallt i Tyresö så i helgen antar jag att jag måste ta mig tid för lite julpynt. För väl fixa det på fredag kanske då jag ändå måste vara hemma på kvällen och ta hand om min  "inte lika mycket till han-katt längre" bebis. Fattade ni den där meningen? Det är knappt att jag gör det...Nä,nu ska jag kolla på lite millenium =)


God natt


Just det..Måste nog baka lussekatter i helgen också...Hmm...

Och saffranspriserna som just gått upp.

Förr = 1kg saffran - 16000kr.

Idag = 1kg saffran - 24000kr.


Summa = Inte bra!


God natt igen då =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards