Beccis

Alla inlägg under mars 2008

Av beccis - 7 mars 2008 17:14


Lucifer sörjer sina "bollar".


Jag sörjer mina porscheskor. Dom var tyvärr på tok för stora och dom görs inte i mindre storlekar...


Hur ska vi kunna gå vidare???


*snyfft*

Av beccis - 7 mars 2008 08:30


Helgen började kl 6 i morse. Skulle ta Lucifer till bagarmossen för kastrering - snacka om sovmorgon! Resten av helgen ska jag spendera med att rensa källaren. Känns dumt att vi har en hel källare med saker som vi inte använder.


Micke ska jobba extra ikväll för ovanlighetens skull. Jag har ju beställt porscheskor som jag ska hämta ut idag, men jag hittade ett till par sen så jag kunde inte bestämma mig för vilka avd essa 2 jag ville ha. Jag sa till Micke att jag bara skulle ta ett av paren, men som hämnd för att han jobbar fast att han lovat att inte göra det så tänker jag behålla  båda paren!!!

HA! Skrattar bäst som skrattar sist!!!!!!!

Av beccis - 6 mars 2008 08:18


Basilikagränd...Here we come!

Av beccis - 3 mars 2008 12:18


Bestämde mig idag för att inte köpa porschetelefonen fören om typ ett halvår eller nåt då den förhoppningsvis inte kostar 11000. Istället ska jag och Micke gå o tatuera oss =)

 Jag tror det får bli min drake på foten. Men samtidigt har jag så många andra tatueringar som jag vill göra så jag känner mig lite lost och jag vill gärna inte se ut som ett klotterplank...Hmmm, får fundera lite.

Av beccis - 3 mars 2008 12:16


Beccis som aldrig blir sjuk är sjuk! Inte vilken sjukdom som helst heller, det ska ni ha klart för er! Jag är magsjuk!!!


Jag har inte varit magsjuk sen jag var liten och så kommer det nu? Vad ska det vara bra för?

Av beccis - 1 mars 2008 15:52


Under loven har vissa ungdomar en förmåga att bli sk pain in the ass! Mitt förslag är att ta bort alla lov så man slipper vara helt död när man kommer hem från jobbet.Undrar vem man ska prata med om detta förslag...


Jag tror att detta med lov även smittar av sig på personalen...

Denna vecka har Abbas och Jonas trakasserat mig heeeela tiden. Abbas tyckte att mina porscheskor skulle bli jätte bra för då skulle jag gå mycket snabbare och för att visa hur detta skulle se ut så printade han ut 2 bilder på porscheloggan och tejpade fast dessa på sina egna skor...Otroligt kreativ människa det där!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards