Beccis

Alla inlägg under mars 2008

Av beccis - 23 mars 2008 17:10


Jag har världens bästa pojkvän. Han är inte bara bra på  sånt som en pojkvän bör vara bra på. Han kan förutom att laga god mat och raka ens ben även färga ens hår.  Med andra ord blev resultatet mycket väl godkänt!


Tack min älskling =)

Av beccis - 23 mars 2008 16:35


I brist på någon person somkunde färga mitt hår har nu Micke fått färga håret åt mig. Nu ska jag bara vänta i 15 min till innan jag får veta hur stort misstag detta va...


To be continued....

Av beccis - 21 mars 2008 11:19


Micke: Det lär vara kaos på tunnelbanan idag. Dom har ju sattit på sommardäcken.


Beccis: Va? Har dom???

Av beccis - 21 mars 2008 09:18


Äntligen ledig! Den här veckan har varit helt galen! Nyboda har haft temadagar å¨tisdagen, onsdagen och igår. Jag började jobba kl 9.00 i tisdags och 5 över 9 var jag beredd att gå hem pga av kaoset. Man skulle kunna säga att man känner sig lite mör just nu.

 Och inte nog med det, självklart ska var och varannan ungdom ha haft något slags problem den här veckan och eftersom man tydligen är människa så bryr man sig mer än vad man kanske borde göra för sitt eget bästa.


...Och vad FAN gör snön här!!!!!!!

Av beccis - 20 mars 2008 08:19


Äntligen torsdag och sista dagen på jobbet innan man är långledig. Ska bli såååå skönt. Sen jobbar man ju bara 3 dagar nästa vecka =) LYX!


Av beccis - 19 mars 2008 21:53


Städningen blev gjord =)



Av beccis - 19 mars 2008 08:36


Ska på arbetsintervju igen. Den här gången är det Ekens gård i Haninge. Samma gård som Mona jobbar på. Jag skickade in min ansökan igår, efter ca 3 timmar ringde chefen upp och bokade in en tid för intervju...Är man eftertracktad eller vad???


Nä, nu måste få Micke att förstå hur viktigt det är att han har städat tills jag kommer hem från jobbet idag. Är det inte städat kommer jag få ett utbrott!



Av beccis - 16 mars 2008 15:45


Abbas - En klippa både som kollega och som vän

Adde - Så nära men ändå så långt borta

Henke - Min teddybjörn

Rauken - Med sina fina väl valda ord som alltid är uppskattade

Robin & Johan - Mina älskade kusiner som ser mig som sin lillesyrra

Victor - Min galna bror


Micke - Min älskling. Du får solen att skina även när det regnar som mest. 

                                                  
Te Amo


Vad vore dom trista vardagarna utan er???

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards