Beccis

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av beccis - 22 juni 2011 23:41


Tiden går ganska snabbt ibland. Balen har redan hunnit vara och nu är det sommarverksamhet som gäller. Känner mig dock lite lurad av balen i år. Man planerar o fixar i flera månader o sen är balen över på en pisskvart! Men fan va kul det är =D

Nu är det iaf sommarverksamhet som gäller o jag jobbar till 23.30 varje kväll mån-fre. Jobbigt kan vissa tycka, men jag klagar inte. Jag får börja kl 18.30 om dagarna om jag vill ;) Förutsatt att städ o planering hinns med andra dagar. Har än så länge bara jobbat 3 kvällar men redan nu inser man hur kul det är att få lägga all fokus på ungdomarna o få träffa dom flera kvällar i veckan =)


På fredag är det ju midsommar o den ska firas med extra familjen The Stiverts o massa andra vänner, kommer nog bli roligt. Det är verkligen min extra familj har jag märkt. Här om dagen fick jag följa med till BVC för att hjälpa till med barnen o imorgon ska jag med till vårdcentralen för att hjälpa till med barnen, haha! Helt okej, förutom att bli väckt kl 8 på morgonen! :P


Åh, föresten! Idag har jag varit en sån där duktig människa o gått till blodbussen för att testa mitt blod för att kunna bli blodgivare. De ni!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards